Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Ετσι ξαφνικα.....

.....εγω ξεκίνησα για μια απλή εξέταση ρουτίνας, και τελικά ήρθες στον κόσμο ΕΣΥ! Το πιο όμορφο, γλυκό, σημαντικό ιδιαίτερο πράγμα στην ζωη μου. Η ζωη μου η ίδια...

όταν σε ακούμπησαν για πρώτη φορά (είχες ακόμη το τρέμουλο απο την προσπάθεια για την μεγάλη "έξοδο" ) επάνω στο στήθος μου, εκεί κατάλαβει πως όλα μεχρι εκείνη την στιγμή απλα δεν υπήρχαν. Εσύ, το Α και το Ω. Εσυ η αρχή και το τέλος, ο ουρανός και η γη, το φως, ο ήλιος, η θάλασσα .. τα πάντα εσυ.

Με κοίταξες με τα ορθάνοιχτα γεμάτα απορία και φόβο για το άγνωστο ματια σου. Με κοίταξες κατάματα όπως δεν με εχει κοιτάξει κανεις μεχρι εκεινη την στιγμή. Εκείνη την στιγμή σε αγάπησα για όλη μου την ζωη, με όλη την δύναμη της καρδιάς μου και σου δόθηκα για πάντα.

Δάκρυα χαράς γέμισαν τα ματια μου και ο χρόνος σταμάτησε...

Σ ευχαριστω που ήρθες στη ζωη μου, γλυκέ μου άγγελε.

Σε λατρευω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου