Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Θελω ....

... να κοιμηθώ όσο θέλω, όταν θέλω και όπως θέλω
... να πιώ αλκοολ χωρις το αγχος μην μεθύσω και μετά ποιος θα προσέχει/κοιμίσει το μικρό
... να βγω για ψώνια χωρίς να κοιταω τιμές σε ότι αγοράζω
... να παω ταξίδι για 4 μήνες στην Ισπανία για να μάθω καλύτερα την γλώσσα μιλώντας την με τους ντόπιους στην καθημερινή ζωη
... να ταξιδέψω στην Νέα Υόρκη την περίοδο εκπτώσεων
... να αδυνατίσω 8 κιλά μέχρι το Σεπτέμβριο
... να ξαναγίνω για μια μέρα έφηβη
... να ξαναεχω μια δεύτερη ευκαιρία κάπου που την είχα χρειαστεί πολύ
... να ζήσω την γέννηση της αδερφής μου
... να κρυφακούσω τι γνώμη έχει για μένα το μεγάλο αφεντικό
... να γράψω το βίβλίο που πάντα ήθελα να γράψω
... να γίνει best seller το βιβλίο που έγραψα
... να αποκτήσω ένα όμορφο μικρό σπίτι σε ένα ήσυχο νησί με θέα το Αιγαίο
... να ξαναδω τα δυο μου σκυλια
... να ξανα-αγκαλιασω σφιχτά την αγαπημένη μου γιαγια
... να εχω τόσα χρήματα ωστε να μπορώ να πω με ανεση " δουλεύω απο χόμπυ"

να εχω πάντα την υγεία μου ....
να είμαι για πάντα ερωτευμένη ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου